14/12/2020
15 december zou ik weer opengaan na zelf getroffen te zijn door het coronavirus, maar helaas zijn we genoodzaakt door de maatregelen dat we helaas toch gesloten zijn. Wij begrijpen de maatregelen volledig en staan hier ook achter.
Wij hopen dit te kunnen overleven kwa onderneming, we zullen hier ons uiterste best voor doen. Zodat we in 2021 weer open kunnen gaan.
Ondanks deze moeilijke periodevoor u en ons, wil ik graag u toch van dienst zijn. Dus heeft u iets nodig, of heeft u vragen of hulp nodig met uw printer, schroom dan niet. Email me of neem contact op via facebook met me. En samen komen we tot een goede oplossing.
[email protected] ,
of via Facebook, Inktwinkel-veldhoven
Wij hopen weer zo spoedig mogelijk open te zijn en u weer te verwelkomen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Arjan
Inktwinkel Veldhoven