16/08/2024
Ik heb een computercrash gehad en ik ben alles kwijt... Er word hard aan gewerkt, al een week, om al mijn werk, bestanden & ontwerpen, boekhouding en andere belangrijke documenten terug te krijgen. Vooralsnog is dat nog niet gelukt.
Ik heb gelukkig de meeste tekeningen nog wel. Dus in het ergste geval zou ik ze allemaal opnieuw inscannen en digitaal moeten bewerken. Maar daar zit zoveel uren tijd en werk in, dat ik nog heel even wacht en stille hoop heb dat ik alles nog kan terugkrijgen.
Ik had geen backup gemaakt, dus dat is dom.
Ja wat moet ik verder zeggen...even deze aankomende week maar afwachten. Ik kan janken, boos verdrietig zijn, maar het helpt allemaal niks...
Na volgende week weet ik meer en dan ga ik kijken wat ik dan ga doen...
Intussen maak ik leuke halsbanden van leer en daar kun je mij ook volgen mocht je dat leuk vinden.
https://www.facebook.com/profile.php?id=61563293247295
I'll keep you posted.