05/01/2019
Here is a second photo of this shoot I did with Kim. I’m actually happy with this photo.
Who wants his/her portrait to be taken and is willing to travel to me? Hit me up in DM 🙂.
I've shot your favorite band. Keep up to date with my photography and (web)design! www.nylodemeijer.
Wieringerwerf
1771
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Nylo de Meijer photography nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.
Stuur een bericht naar Nylo de Meijer photography: