KaasaKommunikasjon

KaasaKommunikasjon Kaasa Kommunikasjon produserer innhold til dine SoMe-kanaler! Digital markedsføring!

Klar for 2026 💻Så smått i gang igjen og har tørka støv av macen og er klar for å jobbe med det jeg syns er gøy. Sosiale ...
21/01/2026

Klar for 2026 💻

Så smått i gang igjen og har tørka støv av macen og er klar for å jobbe med det jeg syns er gøy. Sosiale medier og markedsføring er nettopp det - veldig gøy!

Tar ikke på meg de store oppdragene enda, men dersom du har noen små jobber eller ønsker opplæring av noen i bedriften din for eksempel, må du gjerne ta kontakt 💻

Hva skjedde? Her blei det brått stille…💕Livet skjer og ting går i stå. Sånn blei det for meg denne gangen. Kroppen sa st...
19/08/2025

Hva skjedde? Her blei det brått stille…💕

Livet skjer og ting går i stå. Sånn blei det for meg denne gangen. Kroppen sa stopp og siden KK sin eneste ansatte er meg, så blei det stiller her også.

Mange måneder med vondt og mye plager gjorde at jeg måtte kaste inn årene på alt av jobb. Jeg er fortsatt ikke helt bra, men vil prøve så smått og ta opp igjen jobben her i KK utover høsten 💕

Ellers ligger jeg på lading og håper at meditasjon, turer i skogen og god hjelp fra lege og nevrolog skal få meg tilbake til normalen. Vær tålmodig, jeg kommer tilbake!

Hilsen Nina & KK 💕

Bra mat, bra folk, bra foredrag! 👌🏼Takk for en dag full av relevant påfyll og inspirasjon ! MIDTVEST-konferansen på  var...
13/11/2024

Bra mat, bra folk, bra foredrag! 👌🏼

Takk for en dag full av relevant påfyll og inspirasjon ! MIDTVEST-konferansen på var en suksess! 👏🏼

BRA START PÅ DAGEN! 🤩Idag starta jeg dagen på  sammen med styret i . Og FOR en fin og engasjert gjeng. Veldig gøy🤩Det so...
25/04/2024

BRA START PÅ DAGEN! 🤩

Idag starta jeg dagen på sammen med styret i . Og FOR en fin og engasjert gjeng. Veldig gøy🤩

Det som skulle være et lite innlegg om SoMe som verktøy for å styrke handelsbygda Bø, blei en litt lengre seanse da skravla begynte å gå 😅 Det var en engasjert gjeng og mange gode spørsmål, og da kan jo jeg snakke om SoMe i det uendelige… 😉

Endel var kjapt på pletten med å poste etter møte, så da tar jeg det som et tegn på at de fikk med seg noe nyttig. Sjøl om snakketøyet gikk varmt…🫣😂

Tusen takk for at jeg fikk komme og for en god mottagelse! Gleder meg til å jobbe videre med dere 🤩👏🏼

Ferdig med ferie! ☀️ Jeg og KK (👯) tok en liten påskeferie, og jammen klarte vi å finne litt sol også. Rakk å plukke en,...
03/04/2024

Ferdig med ferie! ☀️

Jeg og KK (👯) tok en liten påskeferie, og jammen klarte vi å finne litt sol også. Rakk å plukke en, to og tre fregner før det var slutt på moroa! Men vi rakk å fylle opp batteriet og nå er vi tilbake på kontoret 📱

Nå er skisko bytta ut med joggesko og vi er superklare for en travel vår! Nå våkner vi fra vinterdvalen alle mann, og dersom du tenker at du eller din bedrift trenger litt hjelp på dine SoMe-kanaler, så hyl ut!📱

Jeg tar gjerne et møte, helt uforpliktende, dersom du lurer på om dette kan være det rette for deg 📱

Hører gjerne fra deg!

FIN (og litt skummel) START PÅ UKA! 🤩😉Vi (altså KK og meg, Nina 😉) starta dagen med et lite foredrag på BØ VGS i klassen...
04/03/2024

FIN (og litt skummel) START PÅ UKA! 🤩😉

Vi (altså KK og meg, Nina 😉) starta dagen med et lite foredrag på BØ VGS i klassen som tar markedsføring og ledelse. Veldig gøy! Og litt skummelt for en fersk bedriftseier 😅 Men en fin mottagelse og masse bra ungdom, med mange gode spørsmål, gjorde opplevelsen veldig fin!

Etterpå tok vi turen ned til som er en av våre kunder og de fikk svar på enda flere spørsmål ☺️

Takk til lærer og markedsføringsklassa på for invitasjon og muligheten til å presentere oss. Og takk for gode spørsmål og engasjement! 🤩

SAND I SAHARA? 🏜️Helt siden jeg var liten har det bodd en liten selger i meg. Og jeg var ikke så store jenta da jeg skjø...
08/01/2024

SAND I SAHARA? 🏜️

Helt siden jeg var liten har det bodd en liten selger i meg. Og jeg var ikke så store jenta da jeg skjønte at jeg hadde nese for å finne gode produkter og markeder. Altså muligheter for å selge noe! 🤩

Jeg plukka jordbær i min første sommerjobb. Og etter å ha levert kassene mine fortsatte jeg å plukke og satte deler av familien i sving også. Så tvinga jeg mamma til å kjøre meg til Vrangfoss sluse, der jeg slo opp bordet mitt og solgte jordbær til varme sommerturister. Helt genialt🍓

Og når båten gikk, bar det opp igjen til Lunde for å sette opp boden rett ved slusekafeen og en ny runde med båtturister falt for fristelsene!

Riktig produkt i riktig marked, der altså! 👆🏼

Poenget er….alt jeg har jobbet med, og studert, har handlet om salg og markedsføring. Og det er vel derfor ingen tilfeldighet at jeg nå jobber med akkurat det. Og sjøl om jeg ikke har prøvd å selge sand i Sahara, som en kunde sa til meg at jeg kunne en gang, så trur jeg at jeg kunne fått det til. Men kun om sanda var god og kunden var den riktige 😉

For jeg liker å sette meg inn i produktet, hvilket marked produktet passer til, hvem kunden er og hva kunder liker 🤩

Så det du ser som et tilfeldig innlegg på Facebook/Instagram er en gjennomtenkt og veloverveid handling. Lite tilfeldigheter og flaks. Mye analysering og kartlegging. Og så instinktet til den lille selgeren jeg har i magen! Det skal en aldri undervurdere! 😉

Så om du tenker at du skulle hatt en liten selger i magen, men ikke har det, så kan du jo ta en prat med denne selgeren her!
Sammen kan vi finne en løsning som fungerer for deg og din bedrift ☺️

Og du….det er helt gratis og uforpliktende å ta kontakt! Jeg byr også på et første møte dersom du/dere ønsker det 😉

Hilsen Nina i
Kaasa Kommunikasjon 👋🏼

GOD JUL ALLE SAMMEN 🫶🏼Vi ønsker kunder, støttespillere og alle andre som har bidratt til at Kaasa Kommunikasjon så dagen...
21/12/2023

GOD JUL ALLE SAMMEN 🫶🏼

Vi ønsker kunder, støttespillere og alle andre som har bidratt til at Kaasa Kommunikasjon så dagens lys en riktig GOD JUL 🫶🏼

En ekstra takk til Maxima Helse som var de første som så nytten av jobben min og oppmuntret meg til å satse videre 🫶🏼

Så en takk til MTNU som ga meg veiledning og trygghet til å tørre å satse! 🫶🏼

Og til slutt må jeg takke alle andre som har kommet med fine tilbakemeldinger, heiarop og gode råd 🫶🏼

Runder av her med å takke de som har tatt kontakt og ønsker et samarbeid i 2024 🫶🏼
SOM vi gleder oss!

Konkurranse 🥳🥳🥳
11/12/2023

Konkurranse 🥳🥳🥳

Har DU lyst på litt ekstra julegodis? 🎄
Eller har du en venn som du ønsker skal få en liten førjulsgave? 🍬

Vi i SOKKEKLYPER deler ut en pose med sokkeklyper i julefarger (20 stk) og slenger med en del godsaker siden det er JUL🎄🎅🏼

Alt DU trenger å gjøre er å følge siden vår, like innlegget og legge igjen din favoritt JULE-EMOJI i kommentarfeltet! ♥️

Vi trekker en heldig vinner tirsdag 19.desember kl.09.00 🎁 og sender ut premien samme dag! Vinner trekker med random.org.

Og du…..hvis du vil ha en EKSTRA sjanse for å vinne, så har vi samme konkurransen på vår Instagramkonto: .klyper 🎁 Og vi trekker 1 vinner på hver kanal. Så her er det gode muligheter for gevinst 👏🏼🤩

Denne konkurransen er på ingen måte støttet, sponset, administrert av eller har noen tilknytning til Instagram/Facebook ⚠️

Den lille dingsen du ikke visste at du trengte! 🤩Sjekk ut: https://www.sokkeklyper.no 💞 Du finner de også på Facebook og...
07/12/2023

Den lille dingsen du ikke visste at du trengte! 🤩

Sjekk ut: https://www.sokkeklyper.no 💞 Du finner de også på Facebook og Instagram!

SPISER VASKEMASKINA SOKKER?
Et kjent problem….men vi har løsningen! 🤩

Med en liten investering (kun 69,- for 10 klyper) kan du enkelt spare deg for masse irritasjon og single sokker! Her kan du eller hele storfamilien få hver sin farge og dermed en både sortering og fordeling i boks!

▪️ KLIPS KLYPENE PÅ SOKKENE
▪️SLENG DE I VASKEMASKIN (og trommel)
▪️TA UT KLYPENE OG HENG OPP!
▪️LA FAMILIEN HENTE SINE SOKKER!

Så enkelt kan det gjøres! SOKKEKLYPENE tåler både vaskemaskin og tørketrommel. Og vi har mange fine farger du kan velge i.

Kikk på vår nettside: https://www.sokkeklyper.no/ for å finne dine klyper. Og du….det kan enkelt betales med Vipps!

Kanskje er dette en superfin julegave til dine nærmeste?

Eller kjenner du noen som burde kjøpe seg SOKKEKLYPER? 🤩👏🏼

Adresse

Svingen 13
Bø I Telemark
3801

Telefon

+4745137337

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når KaasaKommunikasjon legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til KaasaKommunikasjon:

Del