13/05/2025
I dag hadde vi avslutningslunsj for Kristine, vår fantastiske, dyktige innholdsprodusent som vi har hatt gleden av å jobbe med de siste 4 årene (men føles lenger!). Takk for mange kjekke år sammen, Kristine! Vi kommer til å savne din sjarmerende væremåte, smittende humør, dine gode, kreative ideer, gjennomføringsevne, og ikke minst din fantastiske fortellerstil i artikler om våre kunder. Masse lykke til i din nye jobb som kommunikasjonsrådgiver i Vindafjord kommune! De er heldige som har fått deg på laget!
Vi heier på deg ☺️❤️