27/09/2024
Vi sees vel? Bli med da, vel!
I dag er første dagen av vår lille, men utrolig bra musikkfestival her i Skedsmo Bluesklubb! Flisby'n Bluesfest starter kl 18.00 i kveld, og fortsetter i morgen kveld, og morgendagens Eftasblues blir på en måte vorspielet til morgenkveldens fest!
Om du ikke har kjøpt billett på forhånd på https://skedsmobluesklubb.ticketco.events/no/nb/e/flisbyn_bluesfest, så kan du kjøpe billett i døra på Folkets Hus midt i Lillestrøm.
Min oppgave har vært alt det grafiske, blant annet annonsen i Bluesnews, plakater og ikke minst videoene som skal gå på skjermene under festivalen. Det blir spennende...