27/11/2024
Julemarked på Loinna er over for I år. Tusen takk til alle som besøkte oss i helga. Håper dere var fornøyd, fant noe fint å kjøpe, drakk kaffe og møtte kjentfolk. Det er viktig, og noe av hensikten med et slikt treffsted🥰
En spesiell takk til alle utstillere ❤️ Uten dere - intet julemarked. Håper at også dere er fornøyd, at ingen frøs så mye at de ble syke etterpå🫣
Takk også til Ina fra Stabbursliv for kafé drift på lørdag og til Jan på søndag. Det ble lite samling rundt bålpanna i år, men det skyldes værgudenes misforståtte værbestilling fra arrangør🌨🌬❄️
Veldedighetstreet ble fyllt opp i løpet av helga. Tusen takk til alle som donerte gaver.
Alt vil bli kjørt til kirkens bymisjon i løpet av neste uke, og komme noen til nytte og glede.
Da sier jeg takk for i år, så får vi se om det blir julemarked i 2025 også.
Til da: God førjulstid og husk at ikke alt handler om stress og dyre gaver. Like viktig er å stoppe opp å slå av en prat med kjente og ukjente ❤️
Juleklem fra Liv Elin og Ina🥰