05/06/2026
🇫🇷 For en helg!
Fra fredag til mandag var vi i Ensign på jobbtur til Paris. Målet var å styrke det sosiale samholdet i teamet, og det må vi si at vi lyktes godt med.
Vi har spist gode middager sammen, utfordret hverandre i boule, sett PSG vinne CL-finalen, opplevd byen og fått sett flere av de kjente severdighetene. Selvfølgelig måtte vi også innom Eiffeltårnet.
Slike turer gir oss muligheten til å bli enda bedre kjent med hverandre utenfor kontoret, noe som igjen bidrar til et sterkere samarbeid i hverdagen.
Takk til hele gjengen for en fantastisk tur. Nå er vi tilbake på plass med ny energi og klare for spennende prosjekter fremover! ✨