15/03/2020
Jeg er nå igang med etablering av en ideell organisasjon jeg føler sterkt at det er behov for: . Hovedformål: Internasjonalt samarbeide mellom uavhengige personlige enheter på hovedsakelig freelance konsulent-basis (eventuelt [ved siden av]/[i tillegg til] annen jobb) - for å møte nåværende og fremtidige utfordringer (som f.eks. Farlig virusangrep, Global oppvarming og bærekraft, / nye/nødvendige/endrede globale satsingsområder - alt slik det nå utrolig nok er mulig etter nye (egentlig tidløse) metoder - ved bruk av internett, natur, data-kybernetisk teknologi, akkumulert visdom, ny innsikt på alle områder, sund konkurranse og «streben» mm. ) Jeg stiller meg med dette med i den viktige konkurransen om nødvendig toppledelse for dette - slik jeg håper mange nok (egentlig alle!) vil se viktigheten av ved å følge meg!
Dere (alle?!) vil ved å (gradvis, hehe: uten panikk eller massehysteri) begynne å følge meg - snart oppdage de utrolige positive framtidsutsikter vi alle har!