03/07/2025
Folk på ego-siden i norsk politikk bytter fra Høyre til Frp, vet ikke hvem av dem som er verst, både Sylvi og Erna er for mye Maga, syntes jeg. Men de prøver seg her på nett, dere har sikkert lagt merke til at vi blir teppebombet med Høyre innlegg i feeden. Lurer på hva som er lurest, beholde dem, de har jo betalt for det, noen rikinger som er mest tjent med slik politikk har finansiert denne kampanjen, da bruker de penger på meg, som er gøy. Eller trykke på "ikke interessert" "se færre av disse" så man sender signal om at dette ikke er populært? Men da blir jo pengene brukt på noen som desverre kanskje lar seg påvirke.