19/06/2026
Vi önskar er en glad midsommar fylld av glädje, gemenskap och sommarkänsla, samt en fortsatt fin sommar.
Nu tar vi en paus för att njuta av ledighet, ljusa kvällar och sköna sommardagar. Vi ses igen i september.
Soliga och varma hälsningar
Eva och Åza 🌸☀️