08/06/2026
Nu kan jag avslöja vad jag hintade om förra veckan.
I sommar kommer mina målningar att visas på .
Det är en plats med stark egen karaktär, och det är bara så roligt att få låta mina målningar flytta in där under sommaren.
Efter midsommar börjar högsäsongen och restaurangen och hotellet är i full gång. Så kan man komma förbi på middag, frukost eller bara en glass eller drink vid kanalen.
Tack Upperud 9:9 - jag ser verkligen fram emot detta.