Medial sidan

Medial sidan Är en som haft en medial sida sen barnsben, i tonåren slog jag bort det tills det kom tillbaka i v

Är medial sen barnsben och håller på att jobbar med tarot kort, pendel och avläsningar..

29/06/2022

Med tiden så har jag slutat att prata med folk som inte lyssnade och folk som alltid och jämt ville ha rätt.
Jag slutade umgås med folk som alltid ska försöka vara bättre än alla andra.
Människor som alltid ska ha det största och finaste huset, den nyaste bilen, dom värsta grejerna bara för att slå nån annan!
Dom som bara ska visa att dom är bäst i allting..
Jag slutade också leta efter folk som aldrig letade även efter mig.
Jag började förlita mig på min egen intuition i allt och i varje område i relationer till varje person.
Jag började undvika dom negativa människorna omkring mig och träffar enbart nu bara några få positiva.
Kände att dom som alltid ville vara bäst eller ha det dyraste och vackraste passade inte in i mitt liv, då jag är medveten om att man mår inte bra om man jämt och ständigt måste vara värre än alla andra.
Jag har lärt mig att värdera mig själv istället och mina behov som är min prioritet . Det är vägen för mig i mitt liv, det är min ” Lycka ”

14/06/2022

Allt kommer nu på en gång och det är ju bra det för då slipper allting dra ut på tiden hela tiden😇
Man får höra nytt varje dag så öronen håller på att trilla av en, och jag är sååå glad att det var ett val som man får bestämma själv över😍
Att inte det är många fler som förstår eller har upptäckt lögnen med allt kan det jag inte riktigt förstå?
Jag kommer aldrig förstå att man inte ser eller ens vill se sanningen utan litar blint på lögnen😢
Många av mina vänner, min familj kommer få ångra att dom inte lyssnade eller litade på mig då det kommer visa sig ifrån nu i höst och några år framöver 😢
Jag är så ledsen och mitt hjärta bara gråter att inte ens dom närmaste lyssnar på mig och förstår att jag gör det för att jag älskar dom😥
Men livet måste gå vidare ändå och man får hoppas att allt kommer fram mer och mer även om det redan är försent för många..
Jag älskar livet, jag vill leva här och nu och vill göra nåt bra och nyttigt av dom åren som jag nu har kvar här på jorden..
Sen kan jag inte göra så mycket när jag är nergrävd..
Tycker mest synd om barnen vars föräldrar som låtit dom ta detta steget som inte kommer att få ett helt liv att njuta av 😢

11/06/2022

Nu är det ett tag sen jag skrev här igen!
Livet språngar på som vanligt här och man bara liksom följer med på den långa stigen på nåt sätt och hänger med i allt som händer nu i världen..
Pandemi, vaxx och biverkningarna hör man talas om varje dag och inte på tal om putin som alla hatar och säger att allt är hans fel och allt som blir dyrt nu är tydligen putin priser!
Ja man får tro vad man vill men en bra sak är att läsa på överallt och inte bara på våran svenska media som bara ljuger om saker upp till 90% av allt skit som dom nu sprider i detta land!
Vaxxet har vi ju sett att det funkar hemsk bra - eller not- och nu är man uppe i 5e sprutan, NÄR INTE ENS DOM 4 FÖRSTA HAR FUNGERAT!
Ändå fortsätter folk att ta en efter en i alla fall och blir sjukare och sjukare och till och med dör av detta gift!
Jag har sån tur så jag kände från början att det här stämmer inte, att detta vaxx är folkmord som dom vill utföra pga att vi är helt enkelt för många i världen!
Många vänner har jag" eller ska jag säga " hade låter nog lite bättre" för dom flesta av mina vänner eller s.k vänner har kallat mig konspirationsteoretiker och foliehatt och kallat mig för dum i huvet, vilket har nu bevisat sig ganska väl att dom av s.k mina vänner är dom själva som har blivit såååå lurade..
Såååå himla lurade alltså att ta detta skit som dom blir sjuka av fler och fler, och till och med dör av..
Vi kommer få se många runt omkring oss inom en snar framtid som kommer tas ifrån oss..Tyvärr.....
Många barn kommer förlora sina föräldrar, så hemskt och många som gett sina barn detta gift också som kommer få leva med sina föräldrars beslut,fy då!
Hur mycket varningar, och hur många som än går ut med hur sjuka folk blivit så varken lyssnar eller ser folk faran med detta icke godkända vaxxinen.....
Allt är så nedmörkat så herre gud!
Flera runt mig har blivit så sjuka och tack och lov tänker inte ta fler nu efter det och flera är så tacksamma att jag har varnat dom..
En arbetskompis" om man nu kan kalla en sån för just en arbetskompis" sa när jag satt med " att har man inte tagit vaxxet och blir sjuk i corona så ska man inte ha nån vård heller"
Undra vilka som verkligen nu bekostar vården?
Ja just det, dom som tagit vaxxet och nu blivit sjuka av det!
Så dom ska inte heller ha nån vård tycker jag!
Men många försäkringsbolag nekar nu ersättning om man tagit vaxxet och blir sjuk, och det är helt rätt tycker jag då du " frivilligt" tagit vaxxet och har du inte tagit reda på hur eller vad det innehåller och om det är bra eller dåligt får du faktiskt skylla dig själv!
Kom ihåg att det var frivilligt att ta det!
Många som tagit det har blivit att se så gamla och gråa ut i ansiktet och hyn, slitna på nåt sätt och ögonen och blicken ser döa ut precis som många säger, nåt jag inte tänkt på förut utan upptäckt nyss..
Snart kommer omicron vaxxet och för att få vaxx passet behåller så måste man ta den så jag önskar er alla lycka till att ta den nu då så ni kan åka utomlands och gå in på alla hockey och fotbollsmatcher och allt vad det innebär att man vill göra om döden är värt mer än livet!

01/06/2022

Jag har blivit sviken av nära och kära vid flera tillfällen när jag behövde dem som allra bäst 😢.
Men som en underbar vän ❤sa häromdagen till mig "jag är ju din familj för det är inte alltid blodsbanden utan sina själars samband som verkligen räknas".
Jag tänkte efter en liten stund och sen grät jag en skvätt, och tänkte efter igen att hon har ju faktiskt helt rätt.
Det finns olika nivåer i Universum och det är väl något karmiskt med att familj och vänner sviker i så många familjer 😇
Vad vet jag.
Men de är nog inte vår själsfamilj då antagligen.
Ibland känner jag att jag inte vill ha något med folk att göra för vissa i den " så kallade gamla familjen" tillför mej ingenting längre.
Dom finns helt enkelt inte och har inte samma språk som jag har.
När man ser dom eller möter dom känner jag ingenting, absolut ingenting, då vi antagligen lever i skilda världar och inte förstår oss på samma sak..
Ser även deras tillkortakommanden både då och nu och dom har svårt med både ärlighet och äkta sann kärlek.
Kanske är det meningen att vi som kännt oss svikna och helt ensamma ska hitta vår själsfamilj i den här tiden, i just vattumannens tidsålder.
För ett tag sedan och långt tillbaka i tiden, såg jag något om att man ska ställa upp för de personer som betyder något för en, dom personer som också ställer upp för en själv men som ändå inte är närvarande vid något samtal.
Jag började tänka igenom de personer som finns i min omgivning.
Min släkt, mina vänner, mina bekanta och alla andra.
Och det är inte lätt.
För det gäller att göra dem alla, som jag kommer på, rättvist bedömda och få det dom själva lever upp till och det blir alltid någon som gnäller eller tycker att man gör fel, fast dom själva aldrig gör fel eller åtminstone tror själva att dom aldrig gör fel..
Ja det är knivigt minsann.
Men till slt måste jag ändå försöka ge mig själv en rättvis bild av människor, såsom nära och kanske också kära..
Det visar sig inte vara så många, som jag kan ställa upp på och försvara, när de ändå inte är närvarande.
Det är ganska få.
Det låter hemskt men jag vill också vara ärlig mot mig själv.
Jag vill vara rättvis mot dom som tänker även på mig.
Jag har gått igenom så mycket he***te i livet, och så mycket sorg, så mycket negativt och många av de s k vänner, släkt etc, har inte funnits när jag verkligen behövde hjälp och stöd.
Det har gjort mig väldigt stark också psykiskt.
Det är jag jätte tacksam för. För det starka psyket behövs verkligen när jag vill och när jag kan försvara mina nära änglar och mina underbara människor som verkligen finns i min närhet.
De finns och det är mycket mer än underbart.
Jag älskar livet.
Jag älskar människor som hjälper och som också vill bli hjälpta.
Jag älskar personer som ger mig det lilla extra, som egentligen är en ren kärleksförklaring.
Jag älskar människor oavsett.. Det viktiga är att vi ser, att vi hör och att vi finns där, när vi behöver ett handtag.
Konkret eller också själsligen.
Ni är inte alla här som kan läsa vad jag har skrivit, men oj så mycken kärlek våra relationer har.
Stor varm kram till alla er som gått igenom den riktiga smärtan att ha blivit svikna av vänner och familj för jag vet hur ni har lidit.
Jag själv är glad att man inte behöver vara ensam om det, utan att det finns många, många fler..
Tack till alla er som verkligen finns🥰

25/03/2022

Nu är det dax att uppdatera lite här igen, när man blir frustrerad, arg, ledsen på människor som man varnar som bara hånskrattar åt en när man försöker att tala om hur farligt det här vaccet är..
Det finns mer än 1000 tals läkare och även forskare som har koll på vaccinet och vad det gör med våra kroppar.
Det finns även statistik från ett flertal länder.
Jag personligen känner 3 personer som fått proppar i lungorna som har blivit bekräftat att det är av sprutorna.
Även en som fick stroke.
En med svår astma och flera med svår klåda över hela kroppen.
Flera stycken som fått bältros och rosfeber..
Värk i muskler och leder....
En vän som dom inte ens kan göra nåt åt mer i Göteborg fast dom är specialister då blodkärlen spricker bara hela tiden..
Ett flertal människor till med olika allvarliga biverkningar.
Skulle kunna skicka hur mycke material som helst, men då har vi dom där som inte tror att forskare och läkare har rätt utan dom tror att man ger dessa sprutor för att skydda mot svår sjukdom och död.
Det har vi ju sett att dom inte fungerar så..
Sorgligt att man tror att sprutorna är för att skydda oss från ett virus som inte är ens är isolerat och som har muterat hur många gånger som helst.
Flera av dom människor som har tagit sprutorna fram till idag är sjukare än dom som inte tagit nån spruta.
Det finns statistik på det också om man vill ha reda på det.
Kolla på USA militären hur många fler dödsfall som det har blivit..
Piloter är också drabbade stort..
Den som inte tycker att det är sjukt/livsfarligt det som pågår och vart vi är på väg..
Läs om The World Economic Forum, det finns på nätet.. Regeringen…
Detta har med allt det här att göra..
Som hon säger själv våran s.k statsminister Magdalena- att vi måste ta sprutorna för att gå med i nya economi forum 😥😰🥵😡 Vad fan har det med hälsan att göra ???

20/03/2022

Idag är det en ny dag med lite minusgrader som vi hoppas att det vänder till plus inom dagen..
Natten har varit sådär och jag är så tacksam att jag har så fina vänner runt omkring mig som skriver krya och som ringer, guld värt nu🥰
Idag känner jag mig frustrerad och ledsen då jag har en jätte fin och go vän som bor ganska långt härifrån som har tagit både 1,2 och 3e sprutan med giftet som gör folk sjuka " fast dom flesta tror att det är för att skydda" men det har dom som är vakna märkt och fler och fler vaknar nu tack och lov😇
Hon skrev till mig i morse att hon ångrar att hon inte lyssnade på mig ifrån början när jag sa att sprutorna inte är för att skydda utan ner för att skada oss människor " grafenoxiden som är små partiklar som finns i dom går in i blodkärlen och skär sönder ens blodkärl på sikt..
Hon är sängliggande idag och kan inte ens komma upp ur sängen 😪..
Orkar inte ens lyfta sig till sängkanten då hon är trött, slt och kan knappt andas och blir andfådd för det minsta lilla..
Hon har varit till läkaren och dom kan inte göra mer för henne nu så sa hon, då hon blivit bara sämre och sämre sen hon blev sjuk i somras som var..
Inte ens specialisterna i Göteborg vet vad dom ska göra, och hon är inte ens gammal..
Behöver jag säga att hon ångrar sig idag?
Jag har även fått lov av henne att skriva här" det var hon som sa att jag skulle skriva och berätta här" som hon sa om det kan få nån att förstå" vad sprutorna gör med oss människor..
Jag brukar få påhopp av ett fåtal människor hela tiden att jag inte ska hänga ut folk så därför skriver jag här att det var hon som ville att jag skulle berätta..
Hon säger som jag idag då hon har förstått vad jag menade att det är inte för att skrämmas som jag delar utan just för att varna andra av o.tanke men kan tyvärr inte göra mer då många många inte ens lyssnar utan bara opponerar och kritiserar när man delar om det..
Tänk inte elaka tankar om människor som är just onda, för det bara gynnar den mörka sidan ännu mer.
Det blir som extra bränsle och dom får bara mer energi då.
Tänk dig själv, om du överöser en elak människa med kärlek, då flyr personen konstigt nog. Behåll fokus på kärlek som är den starkaste energin som finns..

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här och jag har haft fullt upp med att då jag har haft mycket att kompromissa om ...
17/03/2022

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här och jag har haft fullt upp med att då jag har haft mycket att kompromissa om och med och göra anmälningar och flera brev som skickats iväg för att tänka på mina barnbarn som ska växa upp i denna sjuka världen..
Samtidigt som jag har skadat min arm/hand och varit/ är sjukskriven än pga att det inte läker som det ska..
Det ska vara nånting hela tiden tydligen.....
Jag har även under tiden sökt lite jobb då också då jag känner att jag är klar med det som jag gör just nu pga personliga saker som orättvisor m.m. som har hänt så jag ger faktiskt upp snart..
Får ingen hjälp heller från där man ska få hjälp så det mesta får man nog nu fixa på egen hand.
Sen har jag fått en helt ny uppfattning om livet här på jorden och jag har hittat många fina likasinnade som förstår och själva är insatta i vad som pågår..
Så många fina underbara vänner som jag har fått på sista tiden som inser precis som jag att nånting stämmer inte längre..
Förr året var det ju vaccet som kom för co19 som dom skulle mass vaccinera alla människor med och skynda sig på helt plötsligt och redan där fick jag till mig att nåt var lite konstigt, nåt sa mig att det här stämde inte nånstans?
Jag brukar få såna känningar ibland.
Somliga lyssnar och somliga inte såklart men vill man ha min hjälp då går det bra minsann..
Jag varnade många, många människor och försökte även med många också men dom flesta kallade mig dum I huvet, att jag får skärpa mig, att jag är en skam för andra och att jag helt enkelt fick ge mig, dom hånskrattade mig rakt upp i ansiktet och tyckte att jag hade jätte fel!
En kollega till och med satt och sa när jag satt med att hon tyckte inte att man skulle få nån vård om man inte tagit vaccet och blir sjuk I corona..
Karma kanske få se då!
Tog bort mig som vän" har några gjort men det är väl då inga vänner ändå"
Dom kan jag gott vara utan..
Nu är vi på nästa år då och många, många har just vaccat sig och det har faktiskt nu också visat sig att jag hade nog rätt där, för vaccinet som skulle hjälpa människor att inte få smittan, att inte bli svårt sjuka, och att inte dö OM MAN NU TOG VACCET?
Så sas det då förra året.
Dom sa till och med att barn upp till 16 år inte kunde smitta men dom över 16 kunde det så dom skulle vara hemma ifrån skolan!
Men hur många har inte blivit sjuka av våra barn av co19?
Hur många har fått postcovid" FAST DOM INTE ENS KUNDE FÅ CO19 FÖRRA ÅRET????
MÄNNISKOR HAR Blivit svårt sjuka av vaccet och även dött och hur många barn har inte haft det också helt plötsligt.
En stor lögn från början till slut..
Nu är vi där när folk tagit ett vacc som inte ens hjälper mot nåt som dom sa på fhm förra året?
Dom har blivit och kommer förmodligen bli sjuka av det på sikt.
Många, många har jag ändå räddat som har fattat det som jag har varnat för " att vaccet är ett gift"
Dom tänker inte ta 3e eller 4e då dom varit så smarta och sett igenom denna lögn..
Men vissa tänker fortsätta ta, och jag har tröttnat varna dom nu och alla gör faktiskt som man vill..
Flera har sagt efter dom tagit giftet att dom blev så sjuka, men många runt mig säger och skrattar åt mig " att dom känner ingen som blivit sjuk ,så hur kan jag känna flera stycken"
Ja alla gör som dom vill och jag har även sett saker vad som kommer hända flera men nu är jag tyst och säger inget mer..
Sen säger folk till mig att jag skrämmer folk när jag delar sanningen om giftet, men hur kan man ens vara rädd om nån varnar för nåt som man frivilligt tagit ändå som man tycker är säkert om man nu är så säker att det fungerar" som vi sett nu då att det mot förmodan inte gör"
Sen nu kriget.
Har fått flera stycken mot mig för att jag tycker vissa saker är fel eller rätt men dom som opponerar sig ska minsann ha rätt?
Vem säger att just dom har rätt?
Dom tycker jag är dum I huvet när jag tycker att det är bra att man räddar barn från pedofiler och virus så nu förstår jag inte egentligen vilka människor jag känner och inte?
Jag kommer inte säga nåt till nån om jag ser mer heller utan ska strunta i hur folk gör men jag kommer fortsätta dela och varna, då det finns faktiskt människor som tackar mig och är glada för det som jag gör..
Så är det bara..

10/01/2022

Vaccinet är alltså så ineffektivt att dom som har vaccinerat sig måste akta sig för dom ovaccinerade.
Men om vaccinet är ineffektivt så måste väl vaccinerade även också akta sig för varandra?
Nu kommer jag att en enda gång uttrycka mig på ett mindre attraktivt sätt eftersom inga andra sätt återstår:
Tror du att vaccinpasset är till för att stoppa smittspridning så är du verkligen blind, blåögd, manipulerad, bortkollrad, förledd, aningslös och naiv bortom all rimlighet.
Tror du att vaccinpasset är till för att skydda dig som är vaccinerad?
Tror du att du är högre värderad som vaccinerad?
Att du nu förtjänar att kunna gå på konsert utan att bejöva mötas av de olydiga som kan smitta dig ävem fast du är vaccinerad?
Blir du provocerad över det jag skriver?
Eller är du en av dom som kommer kritisera nu igen som du brukar göra?
Blir du det så är det fullt förståeligt.
Men det är egentligen inte mot mig som du ska rikta din ilska.
Jag vill inte dig nå illa.
Det har jag försökt förklara så många gånger och några få hittills som har lyssnat!
Det är den som tjänar på att du blir arg på din nästa som du bör rikta din ilska mot.
Förstår du inte att allt det som pågår just nu följer kända strategier för psykologisk krigföring så ja, då blir jag din fiende bara genom att jag försöker tala om för dig att det är detta som pågår.
Men jag är inte din fiende.
Jag kommer inte heller att vika mig för någon som helst påtryckningsstrategi eller härskarteknik.
Psykologisk krigföring förlorar sin kraft när fler och fler förstår dess beståndsdelar och vägrar vika sig.
Det bästa du kan göra nu är att sätta dig in vad är en psykologisk krigföring, hur propagandan fungerar och i vilka syften en regim använder sig av dessa maktmedel.
En ytterligare sak du kan göra är att befria dig från illusionen att du lever i ett land som är immunt mot ovanstående.
Befria dig från illusionen att du lever i ett land som står lite över alla andra länder.
Denna illusion är en del av propagandan.

Nytt år som kommer med nya utmaningar.Idag när jag satt här och varit vaken hela natten 😢 av att ha varit dålig så fick ...
01/01/2022

Nytt år som kommer med nya utmaningar.
Idag när jag satt här och varit vaken hela natten 😢 av att ha varit dålig så fick jag att jag ska lägga kort Idag, jag brukar inte lägga kort då jag får till mig och ser ändå vad som kommer hända när jag tittar på människor men eftersom jag fick det Idag så lägger jag väl då.
Det har spökat hela morgonen här hemma idag..
Älskade mamma som sitter och skrattar åt mig och har jätte kul åt allt hon kör igång här😍
Det första kort jag fick var hjärtat som talar om att vi ska acceptera varandra så kommer vi automatiskt att magiskt transformeras..
Ser så mycket kärlek" ny kärlek" under året för många av er🥰
Några kommer gå skilda vägar nu under året då livet med den man lever med nu är förbi och man behöver förnya sig🥰
Mitt andra och tredje kort var narren som betyder lite dårskap, ta en chans till en ny omstart i livet..
Narren öppnar nya vägar i livet..
Nåt nytt som börjar, ta chansen..
Sen fick jag upp ess i bägare som också betyder en nystart för många detta året i kärlek och är ett känslomässigt kort så kärlek kommer dyka upp i nya format för endel som kommer lämna det gamla kanske pga dåligt förhållande som inte är meningen att man ska ha längre eller att man känner att man lever i slentrian kanske 🥰
Bägare står för känslor, kärlek och drömmar men esset för en helt ny början..
Sista kortet är räven som säger att du ska lita på dina förmågor, var uppmärksam, nu kommer nya tider..
Energier som du har nu håller på att bytas ut men det kanske inte alltid känns så bekvämt men du kommer överleva hur jobbigt det än blir, allt har en mening, det vi inte ser och hör själva får vi hjälp av universum att göra vare sig vi vill eller inte 🥰😊🙏
Det kommer även bli en ny
uppbyggnad i vår tid nu, en förändring är också på gång och ett försök till att styras av våra styrande högst upp.
Ett agerande kommer det bli mer av, utan att dom tror att folk ser och hör och är mer medvetna än dom tror men tyvärr kommer tornet falla alltmer och alla oavsett mående, oavsett vem man är nu så kommer många vakna allt mer och mer då flera kommer inse vad som pågår... Dock är inte våra sista prövningar avklarade än, men det finns dom som lugnar oss med att vi lutar oss tillbaka lite😍
Med konflikter kommer man inte nånstans.
Mer balans kommer många få snart, snart finns inte nåt mer än sanningen att se.
Du som inte ännu kommit fram till dom prövningar får bara åka med nu och lära dig det fu ska lära dig.
Gott nytt år på er alla därute och hoppas att ni får ett fint år❤❤❤❤❤

22/10/2021

En vän till mig avled för nån vecka sedan.
Hen hade fått 2:a vaxxet i somras.
Började med feber och hade haft det av och till sen dess.
Hen gick över 20 kg på bara några veckor.
Läkarna gjorde en MR i somras och inget annat hittade man mer än nåt litet svullet på njuren.
Då gjorde man en ny MR bara 4 veckor efter 1a för att se hur det såg ut och han var då helt full med metastaser men de konstiga är att dom hittade inte ens nån moder tumör till metastasaerna.
Konstigt!
Hen åkte sen in igen då han blev svårt sjuk helt plötsligt och då hade han snabbt gått ner över 35 kilo på kort tid. Alltså från att vara helt frisk i början på sommaren till död nu för nån vecka sen utan att nån ens vet nån orsak varför allt gått så fort mer än att hela hans kropp bara helt plötsligt la av efter vaxxet.
Det jag blir mest arg och ledsen över är att allt inte kommer fram om detta vaxx???
Att organen i kroppen lägger av inom nåt år.
Spikeproteiner, som ju lägger sig i våra organ.
Börjar från lungor, fortsätter till lever, njurar och mjälte.
Sist skadar det våra blodådror.
Varför får man annars luftvägsbesvär när man tar vaxxet kan man undra????
För jävligt😢 och Inte konstigt alls att alla läkemedelsföretagen har friskrivit sig från allt ansvar om skador och dödsfall😡😡😡😡😡
Läkarna säger att tyvärr är det såna biverkningar man kan få av vaxxet???
Att fler inte vaknar utan bara pressar alla andra att ta det här som vi sett gör folk så sjuka och som dom dör av!
Vart är vi på väg, hur mycket läser folk på egentligen innan dom tar det.
Vi kommer få så många sjuka och många kommer dåna av nu i vinter för att man inte läser på ordentligt och kalla mig gärna foliehatt eller konspirationsteoretiker eller vad ni vill för det bryr jag mig inte om för snart kommer vi få se vem som har rätt och inte.
Den är frivillig, glöm aldrig det.

13/10/2021

Onsdag och det känns lite tungt 🤔
Vi medvetna vet nu att det är nånting på gång så snart kommer det ske 🤔
Dom omedvetna vet ingenting 🤔
Det här är ingenting som vi vill ha eller har längtat efter.
Det finns dom som varnat men det finns även dom som inte lyssnat😢
Det finns dom som har förstått men det finns även dom som inte har förstått, som snart också kommer att förstå🤫
Vi söker mer och mer av sanningen som kommer fram i dagens ljus, vi har gjort det vi kan och vi har lärt oss hur vi ska gå tillväga.
Vi vet att allt sakta men säkert försvinner men alla märker inte det.
Själv läser jag på både det ena och det andra.
Hoppas att allt blir bra.
Ha en fin onsdag❤

09/10/2021

Idag vaknade jag till en väldigt dimmig dag, jag är ledig och kan göra vad jag vill och vet ni, jag ska faktiskt tänka på mig själv idag.
Just nu är Merkurius i retrograd ni som inte har koll på det, så nu går saker sönder, det händer saker i universum och stora förändringar är på gång och på väg hos många nu, jag som vet vad det innebär så lägger inte så stor vikt på det!
Jag vet ju själv vad som kommer hända och så vidare.
Till och med min svärmor har vaknat och insett🥰
Många förändringar är nu och vi ska läka gammal karma som vi inte läkt tidigare.
Många mår väldigt dåligt just nu och många gör inte nåt åt det heller utan går bara vidare i gamla fotspår och många lever kvar i dåliga förhållanden och dåliga liv vaknar inte riktigt upp igen!
Många är sjuka pga det ena och det andra och människor har blivit så negativa runt omkring.
Själv har jag skingrat mina tankar inatt och funderat lite vidare att antingen är man väl ensam m vissa saker eller så är man på samma nivå när det gäller allt.
Man berättar antingen allt eller inget alls😇
Många frågor kommer upp nu men det finns tyvärr inga svar att få längre.
Jag är så gammal så åren jag har kvar här på jorden vill jag ha lugn och ro, därför har jag lagt folk på avstånd när jag inte klarar av deras energier och måste göra allt för att själv få må bra🥰
Det är det viktigaste nu.
Idag ska jag bara ta en egen dag sen händelserna inatt.
Tack till dig som kom ut inatt till mig, du är guld värd.

Adress

Grängesberg
77250

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Medial sidan postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Medial sidan:

Dela