25/04/2026
Dag 2 på Forum Flen. Monter A:37.
Igår blev över förväntan. Idag kör vi igen.
Har du en hemsida som inte säljer? Eller ingen alls? Kom förbi och snacka. Boka gratis genomgång på plats eller scanna QR.
PS: Nespressomaskinen är fortfarande trasig. Det blir godis. 🍬