22/05/2026
Hej alla fina kunder och följare ❤️
Just nu har vi otroligt mycket att göra på ATEC och vi vill börja med att säga ett stort tack för ert förtroende. Det är tack vare er som vi får möjlighet att göra det vi älskar varje dag.
Samtidigt vill vi också vara ärliga och ödmjuka med att vi just nu känner att tiden inte riktigt räcker till på det sätt vi önskar. Vi vill alltid kunna ge snabb service, hjälpa till direkt och vara tillgängliga för alla, men just nu behöver vi lägga fullt fokus på våra huvuduppgifter i produktionen och pågående jobb för att kunna hålla den kvalitet vi står för och lägga bisysslor på hyllan för tillfället.
Vi försöker verkligen göra allt vi kan för att komma ikapp och hjälpa så många som möjligt. Vi hoppas därför på lite förståelse om svarstider ibland blir längre än vanligt eller om vi inte hinner med allt runt omkring precis så snabbt som vi hade velat.
Det absolut sista jag vill är att bränna ut min personal eller mig själv. För oss är det viktigt att kunna fortsätta driva ATEC med samma glädje, kvalitet och engagemang även långsiktigt.
Tack för ert tålamod, ert stöd och för att ni fortsätter välja oss. ❤️🙏
Med vänliga hälsningar
Andreas Olofsson