10/05/2026
Nu är Kalmar Water Expo avslutat och vi vill passa på att tacka alla som besökte oss under helgen. ✨
Lördagen bjöd på fantastiskt väder, härlig stämning och många trevliga besökare vid vår monter. Det var verkligen roligt att träffa så många kunder och få visa upp våra tjänster.
Söndagen bjöd på lite mer blåst, men trots det var stämningen fortfarande mycket bra och vi uppskattar verkligen alla som kom förbi och hälsade på oss.
Ett stort tack till alla besökare, kunder och arrangörer för en fantastisk helg på mässan. Vi ser redan fram emot nästa gång!