16/09/2022
Tillsammans med Tiljan står vi ju bakom både Umeå Smakfestival och forfoodies.se plus att vi just startat en vinbar😊🥂🍷
Vinbaren blev ju succé! Här stod jag från kl 15 och pratade vin och sålde vin, så himla skoj! En del viner tog slt så fyller på med lite nytt i morgon.
Öppnar senast kl 15 fredag och lördag, stänger ca 20 (stora baren stänger 21)
Kom och hälsa på! /Hälsar Anna
Ps. Vill du dricka vin ur ett fint glas så ta gärna med ett eget!
Ps2. Kristian kommer också servera vin hos oss i morgon!