15/08/2022
Semestern är över för dom flesta och tillbaka till "verkligen" med ett ekorrhjul som snurrar vecka efter vecka 😆🔄
Hur ska man då förenkla vardagen?
Mitt i allt med barn, skola, fotboll, jobb och hemmet så kommer alltid dagens jobbigaste fråga - vad ska vi äta ikväll?! 🤯 Mitt tips är att skriva olika menyer så har du det spikat och klart.
Dessa menyer säljs i 5-pack. Skriv direkt på eller rama in så kan du skriva med whiteboard penna på glaset 😊
För att göra det ännu enklare döper du menyerna 1-5, skapar och sparar handlingslistor online på ex ica och döper dom till samma sak. Så med några enkla klick har du mat för nån vecka eller två klart - kan inte bli enklare 👏
Tävla och vinn ett 5-pack med middagsmenyer.
2 VINNARE DRAS.
Tävlar gör du på Instagram
Tävlingen pågår tom 22/8. Vinnarna kontaktas via DM på Instagram och skrivs ut bland kommentarerna på detta inlägg.
Tävlingen är inte administrerad eller sponsrad av Instagram/Facebook.
Lycka till ♡