15/02/2026
Bu ne rezillik..!
Önde gelen iş adamları, siyasetçiler, ekran yüzü gazeteciler, oyuncular, sanatçılar…
Günlerdir fuhuş, kumar, uyuşturucu haberleriyle uyanıyoruz. Kimse kusura bakmasın bu alışkanlıklar sabah kalktım bugün başladım ile oluşmaz. Demek ki bu çürüme yıllardır vardı.
Peki şimdi neden ortaya saçılıyor?
Bu namussuzları “başarılı iş insanı” diye topluma siz pazarlamadınız mı?
Bu şerefsizleri kanaat önderi, ekran yüzü, rol model diye önümüze siz koymadınız mı?
Ünlü gazetecinin ne sunduğu ortada… Yıllardır sunduğu haberler de mi yalan yanlıştı o zaman?
Meğer vitrin temiz, arka depo lağım çukuruymuş.Bu çarkın içinde olan siyasetçiden, oyuncudan, sanatçıdan, gazeteciden, iş adamından ne beklersin?
Ahlak mı? Vicdan mı? Adalet mi?Hizmet mi?
Kim bunların önünü açıyorsa,
kim dosyalarını kapatıyorsa,
kim “bize lazımsın” diyerek sahip çıkıyorsa,kim paraya, şöhrete ve güce secde ediyorsa asıl suçlu da odur.
Çünkü bu pisliği yapanlar kadar, bile bile susanlar da bu rezilliğin ortağıdır. Millet bir kuru ekmekle nasıl ayı doldururum nasıl çocuk okuturum hesabı yaparken bu namusuzlara para şöhret çok gelmiş. Eee Öküze yemi fazla kaçırırsan olacağıda budur..
Bunun asıl sebebi dengesiz güc ve paradır. Biri para ile kıçını siliyor biri paraya muhtaç aç sefil yaşıyor.. Birinde ise güç fazla gece yarısı bakanı arayıp t***k geçecek seviyede.. Biri ise vali kaymakam müdür vs. kapısına dahi gidemez halde..
İşte bu işin aynası dengesiz güç ve paradır.
Dengesiz zenginleşme ve dengesiz fakirleşmedir.
Dengesiz bakan ve dengesiz çıkarılan kanundur. Artık ya zenginsin ya fakir..
Sonuç ise reisin her dediği çıkıyor.. 'in açıklaması..! Ama bugün ama 1 yıl fark etmiyor gerçekler dedikleri ortaya çıkıyor..