10/05/2026
Dörtyol Saat Meydanı’ndaki Yangın Sonrası Esnafa Destek Mesajı
Dörtyol Saat Meydanı altında bulunan pasajda çıkan yangın, ilçe esnafını ve vatandaşları üzüntüye boğdu.
İlk belirlemelere göre yangının elektrik kontağından çıkmış olabileceği tahmin edilirken, olayla ilgili soruşturma halen devam ediyor
Yangının ardından bölgeye giderek incelemelerde bulunan Esnaf ve sanatkarlar odası başkanı Murat Kahraman, zarar gören esnaflarla bir araya gelerek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Esnaflarla birlikte röportaj gerçekleştiren Kahraman, Dörtyol Esnaf ve Sanatkârlar Odası olarak her zaman esnafın yanında olduklarını ifade etti.
Murat Kahraman yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Dörtyol Saat Meydanı altında bulunan pasaj içerisinde meydana gelen yangın hepimizi derinden üzmüştür. Yangında zarar gören tüm esnaflarımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, can kaybının yaşanmamış olmasını en büyük teselli olarak görüyoruz. Dörtyol Esnaf ve Sanatkârlar Odası olarak her zaman esnafımızın yanındayız.” dedi