17/06/2021
Bayan
Biraz içimi dökmek istiyorum. (Lütfen kırıcı olmayın) kaçarak evlendim ve mahlum düğün falan olmadı. Tabiiki her genç kadın gibi bende isterdim dügün yapmayı kaçmama rağmen.. yani şart mı ki kaçan kızın düğünü olmazlara falan... Görümcemde kaçarak evlendi şuan dügün yapmayı planlıyorlar üstelik görümcemin kayınpederinin durumu olmadığına rağmen. Kayınvalidem ısrarcı kızına karşı illa dügünün olucak gibisinden. İçim buruk aslında bana neden bu kadar istekli değiller. Tamam ben el kızı olabılirim bari oğlu için olsunlar diye düşünüyorum. Ben eşime söylüyorum bizim için ne yaptılar diye!!! Tek sıkıntıları para diyor. Ona bakılırsa görümcemin de kayındeperinin durumu yok ama o aileye karşı ısrarcılar illa olucak bize gelince de geçiştirme para yok biz dile getirip söyleyince anlayış biraz sabır kendi kızına gelince illa olucak. E ama para konusunda anlayış bekleyip kızının kocasının ailesine sen neden anlayış göstermiyorsun. Herkes işine geldiği gibi bu hayatta ister istemez uzaklaşmak istiyor insan. Davranışlarda değişiyor hal ve tavır olmak üzere. Yani kim olsa yerimde aynı hal ve düşünce de olurdu sanıyorsam. Yada benmi yanlışım acaba?